Ofte stillede spørgsmål

Inden du kontakter os med dit spørgsmål, anbefaler vi, at du tager et kig på vores ofte stillede spørgsmål og tilhørende svar. Finder du ikke et fyldesgørende spørgsmsål til lige præcis det du brænder inde med, eller har du brug for yderligere hjælp? Så er vi klar på telefon, mail og chat.

Hvis det bestilte produkt består af flere dele, kan hver del sendes som en separat forsendelse. Dette kan føre til forskellige leveringsdatoer. Produkter på lager kan sendes med det samme, mens bestilte varer tager længere leveringstid. Hvis du ved, at et produkt bliver forsinket, kan du altid kontakte os for dellevering af de lagerførte produkter.

Vores mål er at have alle vores produkter på lager til enhver tid o dermed sikre en hurtigt mulig levenrigstid for vores kunder. Du kan altid se den nøjagtige leveringstid for alle produkter på produktsiderne.

I din leveringsmeddelelse vil du modtage et link, hvor du kan følge ordren hos den fortrukne leverings virksomhed.

Når din ordre har forladt vores lager, modtager du et sporingslink sendt af os. Herefter overgives information til transportøren, hvorledes de enten vil sende en besked eller ringe for at angive leveringstidspunkt..

At shoppe og købe hos CINQ skal være nemt og ligetil. Det eneste du skal gøre er at følge nedenstående proces:

  • Find et produkt du foretrækker, og klik på de dele, du er interesseret i;
    Vælg en farve, et materiale eller en anden tilpasning, du ønsker, og klik derefter på “Læg i kurv”;
  • Hvis ud har fundet alle produkter i denne omgang, skal du klikke på kurveikonet i øverste højre hjørne;
  • Klik på “Checkout”, og udfyld din adresse og dine betalingsoplysninger;
  • Klik på “Gennemfør bestilling” – Og vupti, så er handlen igennem! 🙂

 

Bemærk, at din betaling vil blive reserveret med det samme. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt.

I vores netbutik betaler du som forbruger gennem de fremlagte muligheder.

Efter en succefuld betaling for din ordre, vil ordre beløbet blive reserveret hos din bank.

Når din ordre er godkendt, modtager du en ordrebekræftelse sendt til den e-mailadresse som du har indtastet i forbindelse med din ordre. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, skal du starter med at tjekke din spam mail. Er vores mail heller ikke til at finde der, bør du tjekke din ordre på “Din konto” på hjemmesiden og sikre dig, at alle oplysninger er korrekte.

Kontakt vores kundeservice for yderligere support.
Kundeservice@cinq.dk

Hos CINQ behandles ordrene straks efter bestillingen. Når først forsendelsesetiketterne er blevet printet, hvilket normalt tager op til 1 arbejdsdag, kan vi ikke annullere eller ændre din ordre.

Hvis forsendelsesetiketten allerede er blevet printet, og din ordre afstendt, kan vi hverken annullere eller ændre ordren for dig. Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du huske at kontakte os inden for 30 dage efter levering. Du kan derefter returnere ordren til os, og når den er kommet tilbage til os får du en fuld refusion minus eventuelle ud- og returforsendelsesomkostninger.

Returneringer accepteres ikke, hvis produktet er beskadiget af kunden med ridser, pletter, boringer eller andre ændringer.

Returnerede varer skal være i deres originale emballagematerialer. Emballagematerialerne skal være originale, umærkede og ubeskadigede..

.

Hvis du gerne vil ændre noget i din ordre, efter du har gennemført din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt! Nævn dit ordrenummer i henvendelsen når du kommunikerer med support for at fremskynde processen..

Har du modtaget et beskadiget produkt, vil vi starte med at undskylde for ulejligheden – Dernæst vil vi henvise til at du registrer din reklamation på vores hjemmeside:

https://www.cinq.dk/reklamation/

.

Sidder du stadig tilbage med et spørgsmål?

Så smid os en besked i support chat og du får svar hurtigst muligt! 🙂

Get in touch